Модуль 10. Рефлексія
Сьогодні
я спробував
себе у ролі фасилітатора.
Фасилітатор – людина, що контролює хід
інтерактивної гри та забезпечує дотримання її правил і процедури, що дозволяє
всім іншим учасникам концентруватися на ігрових і навчальних цілях та змісті
інтерактивної взаємодії.
Важлива функція фасилітатора створювати на заняттях таку атмосферу, у якій учні будуть почувати себе комфортно , оскільки багато інтерактивних технологій припускають публічну презентацію, конкретні дії, у тому числі і перед аудиторією. Таке навчання, безсумнівно, пов'язано з певним педагогічним ризиком для слухачів, особливо керівників, та експериментуванням і вимагає створення на занятті атмосфери взаємної довіри та розуміння.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
Важлива функція фасилітатора створювати на заняттях таку атмосферу, у якій учні будуть почувати себе комфортно , оскільки багато інтерактивних технологій припускають публічну презентацію, конкретні дії, у тому числі і перед аудиторією. Таке навчання, безсумнівно, пов'язано з певним педагогічним ризиком для слухачів, особливо керівників, та експериментуванням і вимагає створення на занятті атмосфери взаємної довіри та розуміння.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
-
уміння розумно поставити учням запитання .
-
поведінка вчителів, сприятливе
середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це
важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах
учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий